Cursors

« Home | Kategori:Arkadaşım İlayda » | Kardan Adamım » | Peynirli Omletimizin Tarifi » | Resimde Sayfa Kıvırma » | Yaptığım Kahvaltı Sofram » | Eski Çantam » | Kur'an'dan Öyküler » | Yılbaşı Günahmıdır? » | Doğum Günü Hediyelerimden Bir Kaçı » | Ben yeniyim » 

Pazartesi, Aralık 26, 2005 

İrmik Tatlısı Tarfi ve Görüntüsü

Selam yine ben bu akşam 20:00 karda bir İRMİK TATLISI yaptım.Ve harika oldu nerdeyse bitmek üzere yarın biter.Şimdi bilmeyenler için yada değişik olarak bilenler için bunun tarifini vereceğim. Yarım kilo süt

yarım kilo su

8 çorba kaşığı irmik

1 çorba kaşığı nişasta

12 çorba kaşığı şeker

Hepsini bir araya koyup bir tencerede halledip ocağa koyucağız ve su hali gittikten sonra ve irmikler piştikten sonra bir buyuk cam bora mı ne :) ona koyacağız sonra buzdalıbında bekletip soğutacağız.

Ve işte bittiii. Afiyet Olsun.

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Çok severim bende....

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu