Cursors

« Home | Kardan Adamım » | Peynirli Omletimizin Tarifi » | Resimde Sayfa Kıvırma » | Yaptığım Kahvaltı Sofram » | Eski Çantam » | Kur'an'dan Öyküler » | Yılbaşı Günahmıdır? » | Doğum Günü Hediyelerimden Bir Kaçı » | Ben yeniyim » 

Pazartesi, Aralık 26, 2005 

Kategori:Arkadaşım İlayda

Bir gün kızlar ve erkekler çok konuştuğu için bizim öğretmen bir kız bir erkek oturttu herkes somurttu daha önce bende sadece tek oturuyordum.Ama daha iyi oldu oturmam ve benim bir İlayda diye arkadaşım var bugün derste İlayda'ya kızdı konuştuğu için ve benim yanıma yolladı.ÇOK MUTLU OLDUK.O erkekle oturmak zorunda kalmadı ve biz kız kıza oturuyoruz şuan :) olayy neyse bugünlük bu kadar ha bide ben Kur'an Hocasına gidiyorum Kur'an öğrenmek için :(:( daha bilmiyorum malesef ve şimdi bu yazımı yazdıktan sonra gideceğim yarım saat sonra cezme geçtim ara sıra gelmiyor napalım şeddeyi öğrenirdim şimdi belki cezmden ödev verdi orda suana kadar öğprendiklerimizle cezm karışık olarak kitabımdakinleri okuyacağım ve şeddeye geçerim inşallah dua edin:).

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu