Cursors

« Home | Programınız ne? » | İrmik Tatlısı Tarfi ve Görüntüsü » | Kategori:Arkadaşım İlayda » | Kardan Adamım » | Peynirli Omletimizin Tarifi » | Resimde Sayfa Kıvırma » | Yaptığım Kahvaltı Sofram » | Eski Çantam » | Kur'an'dan Öyküler » | Yılbaşı Günahmıdır? » 

Cuma, Aralık 30, 2005 

Okulumuzda Yılbaşı Kutlaması

Bugün okulda yılbası partisi yaptık yılbası geliyor diye ay fazla yedim galba ogle yemeğini yemedim acıkmıstım bide acım die fazla kacırdım biraz:) neyse bugün yılbası partisinde partimiz ogretmn geldi ve bitti ogretmen izin verdi bize parti yapmamız icin ama bir sartla dedi yerleri ve sınıfı kirletmiyecekseniz oyle yapin dedi bizde tamam dedik.Sonra partide değişik kolalar yani farklı farkılı mese biri fruko olur biri fanta işte boyle değişik değişik tum kolalar vardı cipsler kekler pastalar cubuklar oooooohooooooh:) cok daha neyse iste bunları yedik sonra grup hepsinin sarkılariyla danslar ettik.Sonra yılbası çekilisinde kimler cıktıysa biribrlerimize hediyeler verdik.Bana Gülsüm arkadaşım çıktı tesadüfen onada ben çıkmısım.Hediyelerimizi birbirimize verdik işte bide partide çöp kutusu ağızına kadar doldu kabağı kutunun çöp nerdeyse havadaydı:) bana Gülsüm bir çiçekli hatıra defteri almıs bende ona mumluk aldım kırmızı ama yıldızlı şekilde bir kapı var bir noel baba kırmızı simli dünyanın üzerine oturmuş ve bu dünyanın üzerinde iki-üç adet yıldızlı şekilde delikler var işte o deliklerden ışık çıkıcak içinde mum yakılırsa tabi içine mum koyuluo koyulacak yeri var içinde açılıo ortasından bende çok beyendim mumlugu o benim hediyemi beğendi bende onun bana aldığı hatıra defteri çok guzeldi ustelik kokulu bir defter:) onada gunlugumu yazıcağım hergün internete:) neyse işte parti bitince ogretmen geldi her yeri kirli gordu kızdı bundan sonra bize partiği yasakladı herkes ogretmene bişiler dedi ama ogretmen izin vermedi yine:( neyse bakalım belki bize parti yapacağımız zaman acır ve izin verir:) inşallah cok eglenceli oluyor bu akşamda babam bize okey ogretti yılbasında oynıcaz ve tombalada oynıcaz bu arada herkese MUTLU YILLAR yani HAPPY NEW YEAR:) gorusmek uzre 2005'e veda ediyorum çunku buraya 2005 yazım olarak bu yazı son yazı 2006 da yani yarından sonra neler oldugunu yine yazıcam sakın takip etmeyi unutmayın sitemi byee

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu