Cursors

« Home | Resimde Sayfa Kıvırma » | Yaptığım Kahvaltı Sofram » | Eski Çantam » | Kur'an'dan Öyküler » | Yılbaşı Günahmıdır? » | Doğum Günü Hediyelerimden Bir Kaçı » | Ben yeniyim » 

Cumartesi, Aralık 24, 2005 

Peynirli Omletimizin Tarifi


Evet yukarıda gördüğünüz omleti geçen cumartesi günü yapmıştım kahvaltıya ve resmini tamamıyla çekip koydum.Eğer bidaha bakmak isterseniz aşağıya inebilirsiniz.Şimdi ben bu yumurtanın tarifini söyleyeceğim.Kahvaltıda yaparsınız.4 yumurta
1.5 yemek kaşığı margarin
2-3 dal maydanoz (ince kıyılmış)
100 gr. beyaz peynir
1 çay kaşığı kekik
Tuz ve Karabiber
Tavaya yağ konulur.Çırpılmış yumurtalar dökülerek 2 dakika pişirilir. Tuz, karabiber, kekik, ezilmiş peynir ve maydanoz yumurtaya karıştırılarak eklenir, üstü kapalı bir şekilde pişirilir ve servis yapılır.

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu