Cursors

« Home | İrmik Tatlısı Tarfi ve Görüntüsü » | Kategori:Arkadaşım İlayda » | Kardan Adamım » | Peynirli Omletimizin Tarifi » | Resimde Sayfa Kıvırma » | Yaptığım Kahvaltı Sofram » | Eski Çantam » | Kur'an'dan Öyküler » | Yılbaşı Günahmıdır? » | Doğum Günü Hediyelerimden Bir Kaçı » 

Salı, Aralık 27, 2005 

Programınız ne?

Evett yılbaşıda geliyor.Yılbaşında ne yapmayı düşünüyorsunuz bir fikirlerinizi alalım lütfen yorumlarınızı bekliyorum:).

Yılbaşını müslümanlar kutlamazzzzlar dolayısıyla hiçbişiyde yapmazlar....

evet katılıyorum

Ben Noel Baba olacam yılbaşında. Ekmek parası naaaparsın ;)

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu