Cursors

« Home | Yaptığım Kahvaltı Sofram » | Eski Çantam » | Kur'an'dan Öyküler » | Yılbaşı Günahmıdır? » | Doğum Günü Hediyelerimden Bir Kaçı » | Ben yeniyim » 

Cumartesi, Aralık 24, 2005 

Resimde Sayfa Kıvırma

Arkadaşlar çok basit bir sayfa kıvırma yöntemi buldum.ÇoOoOk mutluyum bakın size bir örnek gösterim yukarıdaki şirin kediciğe uygun renklerle gölgeside var kıvırmanın orda iyi bakarsanız farkedersiniz belki işte uygun renklerle ben bir kıvırdım istediğin renkte yapabilirsin her rengini gölgesini bile ben sadece kediye ve resime gore uysun diye ona yakın renklerde yaptım. Nasıl olmuş güzel mi? yorumlarınızı bekliyorum ben yorum delisiyimde:)...

Sevgili Rümeysa,
Sayfanı ilk kez ziyarete geldim. Çok samimi ve sevimli. Devamını dilerim.
Köşe kıvırma nasıl yapılıyor? Bize de öğretsen...

senin sayfanda güzel olmuş canım sayfaya eklediğin ifadelir farklı yazı stiller yardım et bizde öğrenelim

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu