Cursors

« Home | Eski Çantam » | Kur'an'dan Öyküler » | Yılbaşı Günahmıdır? » | Doğum Günü Hediyelerimden Bir Kaçı » | Ben yeniyim » 

Cumartesi, Aralık 24, 2005 

Yaptığım Kahvaltı Sofram

Selam bu kahvaltıyı ben yaptım her tatillerde ben kahvaltı hazırlarım.Güzel olmuş mu?Tabakların üstündeki peçeteleri ablam yaptı.Biberleride annem yaptı:). Herkes bitmedimi şu kahvaltı diye hep içeri girip durdu bende hep bitmedi dedim.Ve ortadaki masanın orda bir omlet var onu ben yaptım çok güzel oldu yine her zaman ki gibi bir keresinde yapmıştım herkes yedi bir adet kırık bile kalmadı:) bende yine o omletimden yaptım bana özel bir omlet çok hoş oldu bunun tarifini vericeğim ama ne zaman bilmiyorum bugün Sihirli Annem olduğu için akşam koyamam şimdi de olmaz acelem var çünkü en iyisi pazar günü akşam yada sabah koyarım takip ederseniz iyi olur ne zaman koyacağım belli olmaz. Biz genellikle sabah kahvaltısında cevizde yeriz faydalı diye neyse bugün ki kahvaltı günlüğü bu kadar ama en kötü şey bugün maç olması saat 20:00 da Sihirli Annem var.Saat 20:00 dada galba maç var ühüü:(:( babam maç izler zaten ben yatınca demiş yarın saat 20:00 da sihirli annem var o saattede maç var nolucaksa bilmiyorum artık demiş.Bakalım kim izleyebilecek ben belki diğer küçük tv lerde izlerim artık onu pazar günü yazarım:)bugün sihirli annemden sonra benimle dans varmısın?da var.Orda hep travestileri almışlar nerdeyse onuda izlicem birde gece dikkat şahan çıkabilir de var onuda izlicem bugün diziler programalar bayağı çok neyse şimdilik bu kadar görüşmek üzere eğer sizde güzel bir kahvaltı yapmak isterseniz.Benim yaptıklarımı uygulayın diyorum size şimdilik bu kadar güle güleeğer kahvaltıda bu ne diye merak ettiğiniz bir şey varsa yorum ayzın cevaplayayım bazıları görünmeye bilir byee

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu