Cursors

« Home | Okulumuzda Yılbaşı Kutlaması » | Programınız ne? » | İrmik Tatlısı Tarfi ve Görüntüsü » | Kategori:Arkadaşım İlayda » | Kardan Adamım » | Peynirli Omletimizin Tarifi » | Resimde Sayfa Kıvırma » | Yaptığım Kahvaltı Sofram » | Eski Çantam » | Kur'an'dan Öyküler » 

Cumartesi, Aralık 31, 2005 

Yılbaşı Pastamız ve O gün

Yılbasında çok eğlendim diye bilirim ilk olarak herkse 2006 uğurlu gelsin diyorum. Yukarıdaki gördüğünüz yılbaşı pastamız size resmini çekip koymak istedim çünkü çok güzel tadı vardı ve goruntusude harika kenarındaki o mor şey ne diyorsanız kurdele:) kurdele bağlamıslar.Pasta fıstıklı ve çikolatalı bende çok severim.Yılbasında saat 10:30 11:00 da aşağıdaki komsunun kızları geldi.Biraz oturduk pasta yedik ve sonra okey oynadık tabi benim ortancı ablan telefon sayesinde bir tas alacağına iki tas birden aldı eee ne demişler bir elde iki işi birden yapamazsın.Ablamın sayesinde oyun mahfoldu:) sonra misafirlerimiz gittiler.Ve yılbasına beş dk kalmıstı ve girince zıpladım:) sonra yılbası bittikten sonra babam ben ortancı ablam ve en büyük ablam toplandık onlar gittikten sonra tabi ve okey oynadık:) babam bize çok guzel bir şekilde ogretti bugünde oynıcaz hepsini yendim ben:) ondan sonra yattık uyudum mışıl mışıl kalktım ve buraya dün gece neler olduğunu yazdım:) neyse şimdilik bu kadar pasta yicem:) arttıda ımm:) bye

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu