Cursors

« Home | Yılbaşı Pastamız ve O gün » | Okulumuzda Yılbaşı Kutlaması » | Programınız ne? » | İrmik Tatlısı Tarfi ve Görüntüsü » | Kategori:Arkadaşım İlayda » | Kardan Adamım » | Peynirli Omletimizin Tarifi » | Resimde Sayfa Kıvırma » | Yaptığım Kahvaltı Sofram » | Eski Çantam » 

Pazar, Ocak 01, 2006 

Akşam Yemeği

Arkadaşlar yukardaki yemekleri ben yaptım:) hiç bakmayın öyle ben yaptım:) ben becerikli kızımdır:) kuru fasülyenin goruntusu burdan kötü olabilir çekim hatası ama tadı nefis oldu pilavında e artık bunları herkes yapmayı bilir o bakımdan tarifi yok:) ama eğer bilmeyenler yorum yazsın koyarım tarifini:) akşam yemeğinde ben bunları yaptım.

Merhaba Rümeysacım, Ellerine sağlık ilav ve kuru fasulyen muhteşemm. Senin yaşında bir kız bu kadar marifetli olursa bakalım bizlerin yaşına gelince acaba ne olur inan düşündüm şimdidende korktum doğrusu bizi solda sıfır bırakırsın sen:)) Neyse canım bundan böyle bende senin siteni yanlız bırakmam heralde kendine ii bak.
Sevgiler...

Merhabalar Rümeysacım, duruma bakılırsa sen çok becerikli bir kızsın maşallah ayrıca senin kuru fasülyende çok güzel olmuş ellerin dert görmesin canım. Bir şey beni çok düşündürdü açıkcası sen bu yaşta böyleysen birde büyüyüp bizim yaşa gelsen ne yaparız bilmem yani bize rakip mi yetişiyor ne? :)) şaka bir yana seni tebrik ederim canım başarılarının devamını dilerim şimdiden hayırlı bayramlar.
Sevgiler...

çok güzeller bize yokmu ellerine sağlık

Çok teşekkür ederim:) bengisu abla kuru fasülyemi beyendiğin içinde çok teşekkür ederim sanada hayırlı bayramlar:)

Supersin Rümeysa'cım,
Yazılarını ben de keyifle izleyeceğim. İyi bayramlar ...

masaallah rumeysa yasina gore ne kadar marifetlisin ellerine saglik :)

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu