Cursors

« Home | Müjde » | Akşam Yemeği » | Yılbaşı Pastamız ve O gün » | Okulumuzda Yılbaşı Kutlaması » | Programınız ne? » | İrmik Tatlısı Tarfi ve Görüntüsü » | Kategori:Arkadaşım İlayda » | Kardan Adamım » | Peynirli Omletimizin Tarifi » | Resimde Sayfa Kıvırma » 

Cuma, Ocak 06, 2006 

İyi Bayramlar ben gidiyorum

Pazar gunu gidecegim icin simdiden gule gule mesajımı yazayım dedim 31 veya; 30 ocaklarda geri doneceğim belki daha erkende donebilirim.Şimdiden herkesin bayramını kutlar ve iyi tatiller diliyorum ve onun içinde size banner yaptım yukardaki banner üstüne basarsanız buyuyecektir.Ve artık gorusmek uzere gule gule.:) bu arada bir sure blogumla ilgilenemeyeceğim.Ama yorum yazmayı eksik etmeyin ARA SIRA ORDA İNTERNET CAFEYE GİRER DUNLEYEBİLİRİM BLOGUMU SİZ HERGUN TAKİP EDİN EN İYİSİ byee

Canım sana başarılar dilemek istedim günlüğünde...
Ayrıca bayramınıda kutluyorum...
Sevgiler...

Sanada iyi bayramlar ve iyi tatiller.
Sevgilerimle.

başarılar...

Sevgili Rümeysa,

Sanada iyi bayramlar iyi tatiller.Sevdiklerinle mutluluklar.
Sevgilerimle.

Siteme yorumlar bıraktığınız için çok teşekkür ediyorum sizlerin sitelerinizi hergun bakıyor ve takip ediyorum çok sağolun

Her ilk baharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum...iyi bayramlar...

Rümeysa Merhaba,
Blog'un çok şirin olmuş:) İyi bayramlar dileklerime...

Sevgili Rümeysa,
sana iyi tatiller. Yeni dönemde de derslerinde başarılar dilerim.
Oya Yılmaz (Emeklilik Hobileri)

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu