Cursors

« Home | Akşam Yemeği » | Yılbaşı Pastamız ve O gün » | Okulumuzda Yılbaşı Kutlaması » | Programınız ne? » | İrmik Tatlısı Tarfi ve Görüntüsü » | Kategori:Arkadaşım İlayda » | Kardan Adamım » | Peynirli Omletimizin Tarifi » | Resimde Sayfa Kıvırma » | Yaptığım Kahvaltı Sofram » 

Salı, Ocak 03, 2006 

Müjde

Müjdem var size pazar gunu saat 17:30 daa memleketimize gidiyoruzz.Çok ama çok mutluyum yaa hemen keske pazartesi olsaada memlekette olsamm akrabalarımı halamlarımı babaannemi ve daha doğrusu dedelerimin mezarı:( ve anannemin mezarlarını ozledim tum vefat edenlerimizin mezarlarını ben daha dedemi bile gormedim:( sadece ananemin vefat edişini gordum ve ben doğalıdan beri ilk kez biri vefat etti sadece :( keşke vefat etmeselerdi :(:((:(:(:(( ben vefat ettiğinde o kadar çok ağladımki herkesten çok hemde :( bayılıordum nerdeyse cunlu anannemi çok seviyordum:( hemen mezarlarına gitmek istiyorum memlekete gider gitmez huzur içinde yatsınlar:( dedelerimi gormediğim için onu bilmiyorum ama çok iyi bir insanmış hemen ne desek alıormus ablalarım ve babaannem soledi:)

Cansu'cum,
sen ne becerikli bir kızsın böyle. Yemek bile yapıyorsun. Aferin sana. Derslerinde de böyle başarılı mısın?
Profitrol canın istemiş, annen yaparken yardım et. Öğrenmiş olursun. Yılbaşı gecenin güzel geçtiğine sevindim. Her günün böyle mutlu geçsin.

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu