Cursors

« Home | Teşekkür Ederim Allah'ım » | İrmik Helvası » | Gün Batımı » | Fotoğraf Makinası » | Sıcak Salep » | Kakaolu Büskivili Pasta » | Öğretmenin Not Defteri1-3 » | Beyaz Bir İstanbul Gecesi » | Eldivenlerim » | Okullar Açılıyordu ama! » 

Perşembe, Şubat 23, 2006 

Aşure!!


Aşure yaptı bugün annem öğlen vakitlerinde aşure günü geçeli çok oldu ama olsun:)) bu arada YARIN BEN başkanım:)) ilayda başkan oldu bugün e ol o zaman dedim:)) AŞURE miz o kadar guzel olduki 2 tabak yedim:)) bazı yerlerdede aşureler yapılmış onlarında harika görünüyor HERKEZİN ELLERİNE SAĞLIK:))(

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu