Cursors

« Home | Eldivenlerim » | Okullar Açılıyordu ama! » | İyi Bayramlar ben gidiyorum » | Müjde » | Akşam Yemeği » | Yılbaşı Pastamız ve O gün » | Okulumuzda Yılbaşı Kutlaması » | Programınız ne? » | İrmik Tatlısı Tarfi ve Görüntüsü » | Kategori:Arkadaşım İlayda » 

Pazartesi, Şubat 06, 2006 

Beyaz Bir İstanbul Gecesi

Gece 02:04 de koyduğum saat tam 02:00 da çektiğim resim bizim otoparkın resmini koydum. Her yer bembeyaz:) harika ama biraz soğuk camdan çektim resmi çünkü pencereyi açarsam içeri soğuk gelicek.Bende çekene kadar donarım.Camlarımız su damlacıklarla dolu buharlaşmış.Keşke bir an önce yaz gelsede öfff pöff diyip geceleri üzerimize yorgan örtünmesek:)) kapkalın giyinmesek ama mecburen kışı çekicez eee nede olsa Allahımızın işleri yaza 3 ay var:( çok yaa memleketimede gitmek istiyorum.Çünkü memleketimi ÇOOKK SEVİYORUM çok ama ÇOK neyse benimde uykum geldi yatıcam yarın sabah kalkar kalkmaz yine birde Karlı İstanbul sabahını çekeceğim.

Sevgili Rumeysa çok güzel görüntülemişsin canım. Sen ne becerikli ve tatlı bir kızsın öyle. Benim tam senin yaşında bir kızım var. Onunda bir sayfası var. Blog adresini O'na vereceğim. Reyyan 7. sınıfa gidiyor O da erken başladı. Bunlar oluyor hayatta. Sevgiler canım.

Canım yaa.Kış var diye üzülme .Her mevsimin bir güzelliği vardır.Güzel Türkiye'miz bütün mevsimleri yaşayabiliyor çok şükür.Bütün mevsimlerin güzelliklerini görebiliyoruz.

Güzel mevsimlere inşallah

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu