Cursors

« Home | Sıcak Salep » | Kakaolu Büskivili Pasta » | Öğretmenin Not Defteri1-3 » | Beyaz Bir İstanbul Gecesi » | Eldivenlerim » | Okullar Açılıyordu ama! » | İyi Bayramlar ben gidiyorum » | Müjde » | Akşam Yemeği » | Yılbaşı Pastamız ve O gün » 

Çarşamba, Şubat 15, 2006 

Fotoğraf Makinası

Holeyyy...! Fotoğraf Makinamız yapıldı.Çok uzun zaman önce bozulmuştu ve tamire verdik ve ve veeee dün aldık tamirden çok güzel çalışıyor Dijital Fotoğraf Makinamız ben bu zamana kadar cep telefonundan çekiyordum:)) ama artık net bir şekilde foto makinasından çekeceğim çok mutluyum.Yarın, Anneler Gününde anneme eskiden ne hediyeleri aldım onu koyacağım byee

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu