Cursors

« Home | Bağdat'ın Fethi » | Aşure!! » | Teşekkür Ederim Allah'ım » | İrmik Helvası » | Gün Batımı » | Fotoğraf Makinası » | Sıcak Salep » | Kakaolu Büskivili Pasta » | Öğretmenin Not Defteri1-3 » | Beyaz Bir İstanbul Gecesi » 

Salı, Şubat 28, 2006 

Pembe Küpem


Pazar günü ortanca ablamın çalıştığı dershaneye gittim ama öğlen annem beni oraya bıraktı, ve orda çok öğrenciler var ablamla konuşuyorlar felan özellikle büyük öğrenciler çok yaramaz neyse boşverelim.Dershane çıkışı ablamla gezmeye çıktık ablamın izini bitti.18:00'da bitiyordu.Ve çıktık işte gezmeye ilk olarak ablam kendisine cuamrtesini gününden dershane çıkışı küpeler almış çok güzeldi bende istedim ve pazar günü ondan dershanelerine geldim.Ve ablam beni bir takıcıya götürdü çok değişik küpeler kolyeler vs... doludu.Bende baktım top boncuklu kupelerden istiyordum çünkü okulda eğer onları takarsam kızarlar diye işet onlardan aldım beyazı vardı.Ama ben pembesini aldım.Resimde 4 ayrıca görüntüsü var boncuğu görünüyor takılıcak tarafları görünmüyor siyehb ir kumasin üstüne batırdım öyle çektim:))) parlak gözüküyor biraz:)) neyse işte 28 Şubatta yani bugün okula müfettiş geldi sınıfımızı çok beyendi.Diğer sınıflara 5/A sınıfı çok iyi felan diye sölicekmiş ay çok mutlu olduk çok çalışkan sınıf dedi.:)) bu arada ben 5/A sınıfına gidiyorum:) A şubeli neyse bugünlük bu kadar :)) Tv izliyeceğim.

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu