Cursors

« Home | Beyaz Bir İstanbul Gecesi » | Eldivenlerim » | Okullar Açılıyordu ama! » | İyi Bayramlar ben gidiyorum » | Müjde » | Akşam Yemeği » | Yılbaşı Pastamız ve O gün » | Okulumuzda Yılbaşı Kutlaması » | Programınız ne? » | İrmik Tatlısı Tarfi ve Görüntüsü » 

Cuma, Şubat 10, 2006 

Öğretmenin Not Defteri1-3


En büyük ablamla geçen yazın kitapçıdan bu kitapları aldık.1-2-3 sayıları var ama biz içine bakarak daha bilgili olanlarını aldık.1 ve 3 o kadar güzel ki bilemezsiniz.Memleketimizden aldık bunları biz hep yazın ve Kurban Bayramında memleketimize tatile gideriz ben orayı çok seviyorum babamda ama ben daha çok seviyorum.İçinde olan bilgilerden mesela Şeytan nasıl yaratıldı?, Şeytanın Hileleri, Şeytan bir Kum Torbası gibi mi? vs.... iki üç gündür bişi yazamıyordum bloguma baktım ki okuduğum kitapları koyayim dedim:) ilk daha ilgimi çeken okuyorum 3 yani birin üstündeki yeşil çerçeveli olanı okuyorum şuan sonra 1'e geçeceğim fazla kitap okuyamıyorum vakit buldukça okuyorum.Bu arada yorumlarınız için çok Teşekkür ederim:) yarın benimle dans edermisin? var çok mutluyum o yarışmayı çok seviyorumda:) dans etmeyi seviyorum ve izliyorum.:) İYİ TATİLLER...

iyi seçim cansu ;)
kolay gelsin.

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu