Cursors

« Home | Kakaolu Büskivili Pasta » | Öğretmenin Not Defteri1-3 » | Beyaz Bir İstanbul Gecesi » | Eldivenlerim » | Okullar Açılıyordu ama! » | İyi Bayramlar ben gidiyorum » | Müjde » | Akşam Yemeği » | Yılbaşı Pastamız ve O gün » | Okulumuzda Yılbaşı Kutlaması » 

Pazar, Şubat 12, 2006 

Sıcak Salep

Soğuk günlerimizde içimizi ısıtacak salep yaptım bugün çok nefis ve tatlı bir tadı var.Üstüne tarçın ektim.Ektikten sonrada biraz etrafına doğru tarçınlar gitmeye başladı ve salebimin üstü kahve rengi oldu.Duyduğuma göre havalar çok daha soğuyacakmış bugün öğlene kadar kar yağdı sonra kar yağmadı.Pazartesi çok mu yağacakmış ne:)) neyse ben şimdi yatıcam çok uykum geldi.Hem yarın okula geç kalırım iyi geceler.BYE BYE

salep çok güzel duryor bende çok severim karlı günlerde sıcak salep içmeyi...

Eline sağlık becerikli küçük kız. Benim Seninle akran bir kızım var. Eylülde 12 yaşını doldurdu.7.sınıfa gidiyor. Blogundan bahsettim.Ziyaret ediyor sanırım.Sevgilerimle tatlım.

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu