Cursors

« Home | İrmik Helvası » | Gün Batımı » | Fotoğraf Makinası » | Sıcak Salep » | Kakaolu Büskivili Pasta » | Öğretmenin Not Defteri1-3 » | Beyaz Bir İstanbul Gecesi » | Eldivenlerim » | Okullar Açılıyordu ama! » | İyi Bayramlar ben gidiyorum » 

Çarşamba, Şubat 22, 2006 

Teşekkür Ederim Allah'ım


Merabalar, Bu aralar hiç bişi yazamadım.Hep aklıma geldi.Ama yazamadım.Çok Özür diliyorum sizden çook.:)) Memleketimizde "Teşekkür Ederim Allah'ım" diye bir Cd aldım.Çokta güzel aldığıma hiç pişman bile değilim.Alara Aslıhanın anneside Alara Aslıhana dinletmiş.Pek hatırlamıyorum sevmiş galba Alara:) ama neyse ben bu Cd yi herkeslere tavsiye ederim.Hem çocukları Allah'ı sevdirmiş oluruz.:)) ha bu arada bizim okulda başkanlık olma sırayla gidiyor.Ama arkadaşım İlayda yarın olmak istiyor.Bende yarın olmak istiyorum.Cuma günü olmamı istiyor İlayda Cuma günde yarım gün yani etüt yok perşembe günü tam gün etüt var.Ondan kavga ediyoruz.Kuralar çekiyoruz iddalara giriyoruz yarısında ben yarısında o çıkıyor bakalım yarın kim başkan olacak inş. ben olurum İlaydayı ikna edebilirim inş dua edin:(( :) şimdilik bu kadar bye
Not:Lütfen yorum yazarken Anonmoyos mu ne olarak seçmeyiniz blogunuz varsa blogunuzu yazınız.Ve adınızı yazınız sitelerinizi gezmek çünkü mutluluk veriyor bana:)) rica ediyorum sizden bye:))

ay evet kardesimde hep dinliyor.dinliye dinliye biktim:oD
paylasitigin icin sagol..

Ewet haklısın Rümeysa çokgüzel bişey bende dinledim hatta pnlara 1 -2 saat uğraşıp alt yazı ekledim .. Aslında keşke toplumda böle ezgiler daha çook dinlense mesela pop müzik yerine daha yerli şeyler çalınsa ilahi tarzında ezgi tarzında çünkü ilahilerde de bir sürü çalgı var ... Ama gel gelelim artık çağımızda İslam çok basit küçük görünüyor insanlar artık dinlerini eeen son plana atıyorlar .. Benim blogumada beklerim Rümeysa .! sende bana yorum yazarsan sevinirim Saygılarımla...

www.blogcu.com/fotografdunyam/

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu