Cursors

« Home | Annemin Ördüğü Yelek » | Saray Mutfağından Lezzetler:Acılı Kısır » | Cbox!! Cbox!!... » | CivCivli Bardak » | Komşumuzun Tatlısı » | Çikolatalı Fransız Keki » | İkinci Günlüğüm » | Türk Mutfağından Lezzetler » | Cumartesi Kahvaltısı » | Saadet Çağından Öyküler » 

Cumartesi, Mart 18, 2006 

Çanakkale Geçilmez

Çanakkale Geçilmez

Bir elde Kuran, bir elde silah
Gökler inliyor; Ya Allah, Bismillah
Çanakkale geçilmez yemin billah
Onlar Atatürk'e nefer oldular

Kimi topçu, kimi okçu, süngücü
Ne ayrılıkçı var, ne de bölücü
Tek yürek yapmıştı o iman gücü
Onlar siperlere şevkle doldular

Cephelerde Allah Allah dediler
Göğsünden binlerce kurşun yediler
Elbise yerine kefen giydiler
Onlar şehadeti böyle buldular

İki yol var; ya istiklal, ya ölüm
Ay yıldızlı bayrak oldu kan gölüm
Tarihe yazıldı şanlı bir bölüm
Onlar kurtuluşu canla sundular

İstanbul - 1995

A. Ali Uçtumoğlu

ŞEHİTLER ÖLMEZ!!!!!....

sevgili rumeysa,

sonunda gelip,agiz tadi ile bakabildim bloguna ve hem sevindim,hem sasirdim,sanirim en genc blogcu sensin aramizda..hos geldin..iyiki bana yorum birakmissin da benim de haberim olmus...

zevkle okudum gunlugunu,cok seker,cok icten..dilerim hep devam edersin..bende senin yaslarinda baslamistim gunluk yazmaya,benimkide seninki gibi kokulu idi:)dilerim hep mutlu anilarini yazarsin gunluklerine...sevgiler,cileksuyu,sibel

duyarlı kelebeğim benim:))

günlüklerini zevkle okuyorum.devam et canım:))

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu