Cursors

« Home | Saray Mutfağından Lezzetler:Acılı Kısır » | Cbox!! Cbox!!... » | CivCivli Bardak » | Komşumuzun Tatlısı » | Çikolatalı Fransız Keki » | İkinci Günlüğüm » | Türk Mutfağından Lezzetler » | Cumartesi Kahvaltısı » | Saadet Çağından Öyküler » | Pembe Küpem » 

Perşembe, Mart 16, 2006 

Annemin Ördüğü Yelek



Merhabalar, Kurban Bayramında annemin bana ördüğü yeleğin örneğini biraz yakından çektim.Halamın kızı, kızına örmüş annemde görüp beyenmiş banada ördü önündedüğmle yk uzun bir ip sonunda çiçek var işte orayı bağlıyosun çok güzel bir yelek ama ben çok sevdim:) ama örneğini ilk defa görüyorum:) neyse şimdilik bu kadar haa yeleği ördükten sonra ütülemiş ilkten kötü gözüküyordu.İsteyene örneğini e-maille atarım çoookk basit annemden nasıl yapıldını anlattı ben bile örüyorum:) biz beyaz yaptık rengini beyazla daha güzel gözüküyor onlarda beyaz yapmış:) artık ikiz olduk kuzenimin kızıyla:)

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu