Cursors

« Home | Güneş Tutulması ve Maceralarım:) » | Güneş Tutulması ve Körlük » | Tel kolye » | Pembe Bilezik ve Bolero » | Sorun!! » | Çanakkale Geçilmez » | Annemin Ördüğü Yelek » | Saray Mutfağından Lezzetler:Acılı Kısır » | Cbox!! Cbox!!... » | CivCivli Bardak » 

Cuma, Mart 31, 2006 

Arkadaşımın bana yaptığı KOLYE!!

Merhabalar Bugün cuma olduğu için iş eğitimi dersinde arkadaşım çarşamba gunu benden gorduğu kupeyi yapmamı istedi bende bugün yapim dedim kupelerin resmini çekemedim çünkü okuldaydım fotoğraf makinamda yanımda değildiama arkadaşımın bana yaptığı kolyeyi çekebildim yandaki boğazımda çekilişi altındakide beyaz ortunun ustunde çekilişi ben arkadaşıma kupe yaptım diye oda bana kupe yapmış birbirimize teşekkür ettik yarın bir gün geçen gün ablamın bana aldığı kupeyi çekeceğim:) çok güzel çünkü neyse hadi iyi tatiller.

ben de istesem bi tane:)) olmaz mı???

merhaba,
sevgili burcu'nun bloğunda gördüm şimdi sizi.
yarışmalardan mütevazi olanı benim bloğumda.
ben bunu sadece bütün hobiseverler birlikte birşeyler yapsın hoşluk olsun diye düzenlemiştim.sonradan başka bir takı yarışması daha olduğunu öğrendim.
sizi de aramızda görmekten mutluluk duyarım.
bloğum,
www.blogcu.com/evkedisi2
ayrıca eski bloğum
www.blogcu.com/evkedisi
bir süredir evkedisi2 'den devam etmekteyim.
yarışma ile ilgili ayrıntıları evkedisi2 bloğumdaki yazıda ve altına yazdığım yorumlarda bulabilirsiniz.
sevgiyle kalın.

Ne güzel şey o öyle.Bide takıp kendi resmini çeksen olmaz mı?? Hem senide görmüş oluruz ;)

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu