Cursors

« Home | CivCivli Bardak » | Komşumuzun Tatlısı » | Çikolatalı Fransız Keki » | İkinci Günlüğüm » | Türk Mutfağından Lezzetler » | Cumartesi Kahvaltısı » | Saadet Çağından Öyküler » | Pembe Küpem » | Bağdat'ın Fethi » | Aşure!! » 

Pazartesi, Mart 13, 2006 

Cbox!! Cbox!!...

Kendime bir cbox yaptım sohbet edebiliriz ama oraya yorumalarınızı yazmayınız ne ile ilgili yorum yazacaksanız ona yorum atınız lütfen!!!! her iki yerede yazabilirsiniz işte:)) neyse bugün resimli bir şey koymadım valla maroton bir hayatım var hihi:)) kısa yazıyorum bugün yarın anlatırım bişiler olursa bugün hiç bişi olmadı:)) sadece cbox'umun olduğunu haber vereyim dedim:))

helal olsun, diyeyim.. sen Cbox ekledin, ben daha linklerimi bile düzenleyemedim.. ne olacaksa benim bu halim:p
güle güle, iyi günlerde kullan Cbox'ını :)

hayırlı olsun şekercim:))

pek de yakışmış..

yeni bi yazı bekliorumm kıs:D

Merhaba Kızım,
Daha önce de blogunu ziyaret etmiş ve seninle akran olan kızıma adresini vermiştim. Sayfamda yorumunu görünce bu Rumeysa, başka, diye düşünmüştüm. Sevgiler tatlım.

Cansucum merhaba

Az önce sitemi ziyaret ettiğini öğrendim. Şimdi de ben seni ziyaret ettim ve tebrik etmek istiyorum... Artık blogunu takibe aldım ve linklerime ekliyorum.Blogumu hazırlarken öyle zorlandım ki bana da senin gibi kızım yardımcım oldu. O da 8'e gidiyor.seni çok takdir ettim. Bu arada cbox nedir anlatırsan sevinirim Cansucum... Sweet kitchen'a hep beklerim...

Seni öpüyorum
Sevgiler

Begüm

Harikasin Rümeysa kutlarim seni.
Sevgiler Sonia teyzeden...

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu