Cursors

« Home | Komşumuzun Tatlısı » | Çikolatalı Fransız Keki » | İkinci Günlüğüm » | Türk Mutfağından Lezzetler » | Cumartesi Kahvaltısı » | Saadet Çağından Öyküler » | Pembe Küpem » | Bağdat'ın Fethi » | Aşure!! » | Teşekkür Ederim Allah'ım » 

Cumartesi, Mart 11, 2006 

CivCivli Bardak



Merhabalar arkadaşlar iki- üç gündür bir şeyler yazamadım özür dilerim cuma günü annem ve ablamla alışverişe gittik benim okuldan gelmemi bekliyorlarmış:)- kadıköye dogru gittik ve ordaki bir küpelerin, kolyellerin, bardakların, makyaj mazemelerinin oluğu bir dükkan vardı işte orayı görünce bir bakalım diye girdik ve ilk kapının önünde bu bardak vardı tabi daha değişikleri baska bir kosedede aynıları varmıs ama bir tanede civcivli varmış ablam bana bunu gosterdi bu daha guzel dedi bunu aldık ablam kendinede aldı:)) çok hoşumuza gitti annemde izin verirse alıcaktık annemden izin aldık ve oda alın dedi bizde hayır demeden aldık tabi bunların değişikleride oluyor kedili aldı ablam aslanlı var kurbağalı var bardaklarım:)) neyse haa fiyatıda çok uygun bence:)) birde annem bana balero alıcak daha almadı:(( hiç güzel yok beyenemedim:(( neyse byebye:))

çok şekersin sen ya:D

burcyni haklı... gerçekten çok şekersin.. kupan da senin gbi pek şeker;)

ay ne güzel bardak oo :D unfortunately seninkinden bile gösel :D
Rümeysacım Yuns abi de çok teşekkür ediyo yorumun için.
Bende teşekkür ederim.
En genç blogger bayrağını da elimden aldın bu arada ;) di mi burcyni??

merhaba,iade-i ziyaret yapmak istedim. bardağını güle güle kullan

çok sevimli bir kupa, bulursam ben de alayım bir tane;)

ozge, benim bardağım bir başka.. ona laf yok :p

çok cici bir bardak güle güle kullan sevgiler

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu