Cursors

« Home | Saadet Çağından Öyküler » | Pembe Küpem » | Bağdat'ın Fethi » | Aşure!! » | Teşekkür Ederim Allah'ım » | İrmik Helvası » | Gün Batımı » | Fotoğraf Makinası » | Sıcak Salep » | Kakaolu Büskivili Pasta » 

Cumartesi, Mart 04, 2006 

Cumartesi Kahvaltısı



Bugün öyle çok güzel bir kahvaltı hazırladımki bakmaya doyamayacaksınız resimlere cumartesi kahvaltımız kahvaltıda bir yedim bir yedim patlıyordum:)) sabah erken kalktım ve kahvaltı hazırlamaya başladım.Tabii annemde yardım etti ama annem sadece menemen yaptı diğerlerini ben yaptım.Aslında omlet veya başka birşey yapıcaktım ama annem menemen yapalım dedi bende tamam dedim annem menemen yaparken ben diğerlerini koydum ve kenardaki sağ köşedekinler tost makinasına koydugumuz ve çıtır çıtır olan simit neyse kahvaltıdan sonra ben her cumartesi yaptığım işi yaptım yani odamı temizledim buna açıkcası temizlik denir.:) Çok yoruldum.Süpürdüm sildim halılarımı sildim pencerelerimi sildim giysilerimi duzenledim.Kendime birde çanta bölümü yaptım.Dolabım çok büyük olduğun için dolabımın bir bölümünü çantalarımı koyarak doldurdum yani etrafta durmasın diye birde benim odamda banyo var işte o banyo çok küçük orayıda sadece çocuk odası yaptım:)) yani bebeklerim oyuncaklarımı koydum.Banyonun etrafı yok sadece duş alıcak su çıkan yeri var suyuda var ama kullanmıyoruz.Orayı sadece bebeklerimi koydum.:) kalabalık oluyor sadece odamda neyse anlıyacağınız bugün çoookk yoruldum.Hem kahvaltı hem temizlik olunca biraz zor oldu anlıyacağınız neyse hadi size iyi tatiller biraz temiz odamın tadını çıkarmaya gidiyorum halılarda halen kuramamış terlik giyiyorum.:) bu arada siteme site içi arama koydum ve son yorumlar koydum bunu sağlayan siteme son yorumları koydurmama yardımcı olan"Mekanımız Mutfak" adlı sitenin sahibine teşekkür ediyorum bua rada sitemin en üstteki resmini değiştirdim.:)

Ne kadar çok iş yapmışsın bugün.ellerine sağlık.Çok da beceriklisin.41 kere maşallah.
Sevgilerimle.

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu