Cursors

« Home | Güneş Tutulması ve Körlük » | Tel kolye » | Pembe Bilezik ve Bolero » | Sorun!! » | Çanakkale Geçilmez » | Annemin Ördüğü Yelek » | Saray Mutfağından Lezzetler:Acılı Kısır » | Cbox!! Cbox!!... » | CivCivli Bardak » | Komşumuzun Tatlısı » 

Çarşamba, Mart 29, 2006 

Güneş Tutulması ve Maceralarım:)

Selammlar efendim:) nasılsınız:) Biliyormusunuz bugün Güneş tutulması olacaktı ve oldu ilkten başlıyayım çatlatmayayim sizi bugün neler oldu neler ya şimdi ben sabah okula gitmek için kalktım ama biraz hasta gibi kalktım kafam zonkluyordu:(( işte kahvaltıdan sonra okula gittim tabi Güneş'e hiç bakmadım kör olurdum yoksa 30 sn yeden fazla baktığımızda kör oluyormuşuz sonra okulda din dersi yaptık 2 dersti 2. derste öğretmenimiz bize rabbena duasını okutturdu anlamıyla birlikte ezberleyin demişti çok basit:)) sonra dersin sonuna dogru yaklasırken ogretmen Teşekkür Ederim Allah'ım cd sini koymuş bian onu duyunca sasırdım aaa dedim bu cd bende var dedim:) şaşırdım çok güzel bir cd çocuklarınıza alın bence 3 ve 4. derste Koca Seyit die bir okuma parçası var onu anlattık öğlen eve geldiğimde acaba şuan güneş tutuluyormudun die merak içindeydim ama meğersem 13:55 te tutulucakmış o zamana kadar çok vardı daha:)) öğlen evde televizyondan güneş tutulmalarına baktım Antalyada falan sonra okula giderken bakkala uğradım güneş gözlüğü varmı diye kalmamışşş:(( sonra çıktım okula geldiğimde herkes pencerelerdeydi:))) derse başlamadan önce öğretmene soyledik öğretmenim görmek istiyoruz merak ediyoruz diye ilk önce prajeksiyon var her sınıfta işte ordan internette canlı seyredelim dedik olmadı en sonunda öğretmen gürültü yaparız diye dışarı çıkmamıza izin vermiyordu sonra izin verdi sırayla bahçeye çıktık nerdeyse herkes tüm okul dışardaydı öğleden sonra 2 dersimizi kaynattık:))sırayla gözlükle baktık olmayanlara verdik güneş gozluğunu 3 guneş gozlugumuz vardı sırayla birbirimize vere vere baktık güneş hilal gibi gozukuyordu ilkten:) yukardaki resimden biraz daha ince ama çok güzeldiiii neyse sonra sınıflara çıktık ders yaptık:) ama çalıştık sadece ondan sonra eve geldim işlerimi bitirdim dizimide seyrettim ve bilgisayarın başına gelip size bu yazıyı yazdım:) neyse artık kimse okumaz bu yazıları fazla daha yazmayayım:)) hastayım yaa halen başım zonkluyor napıcamm:((((

geçmiş olsun.

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu