Cursors

« Home | Türk Mutfağından Lezzetler » | Cumartesi Kahvaltısı » | Saadet Çağından Öyküler » | Pembe Küpem » | Bağdat'ın Fethi » | Aşure!! » | Teşekkür Ederim Allah'ım » | İrmik Helvası » | Gün Batımı » | Fotoğraf Makinası » 

Pazartesi, Mart 06, 2006 

İkinci Günlüğüm

Tekrardan merhaba:) Yılbaşı çekilişinde arkadaşımın bana aldığı hediye bir günlük defteri çok ama çok güzel bir günlük özel olarak anahtarıda var kenarında da gül var çok güzel değil mi? Çok güzel bir kokuda kokuyor çok güzel ıhh:)) buraya yazdıktan sonra tabikide ikinci. günlüğüme yazıcam yani defterime bir çok defterime boyle gunluk yazdım ama hep unutarak hiç yazmadıklarımda oldu hep yarım yamalak ama buna hep yazıcam bu geceden itibaren bunada yazmaya başlıyorum!!..:

sevgili Cansu bloğun çok güzel :)Seni linklerime ekleyeceğim:)Bu arada adaşta sayılırız ne dersin :)Sevgilerimle

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu