Cursors

« Home | Çikolatalı Fransız Keki » | İkinci Günlüğüm » | Türk Mutfağından Lezzetler » | Cumartesi Kahvaltısı » | Saadet Çağından Öyküler » | Pembe Küpem » | Bağdat'ın Fethi » | Aşure!! » | Teşekkür Ederim Allah'ım » | İrmik Helvası » 

Perşembe, Mart 09, 2006 

Komşumuzun Tatlısı

Bugün üst komşumuz ben okuldayken bize tatlı getirmiş bende öğlen eve geldiğimde gördüm.Tadına bakmak için azıcık tattım sonra bir baktım aaa bloguma koyabilirdim ve bu aklıma geldi çikolatalı bolumunden azıcık yedim:=)) ama çok güzel bir tadı var teşekkür ederiz getirdiği için:) tadı sanki muzla sütlaçın karışımı ortasındaki aşağaya doğru giden pudingide bildiğimiz puding tadındaydı:)

Bizim burada ki komsularimiz hic boyle seyler getirmiyor :(

afiyet olsun ;-)

ayyyhh.. ne güzel.. canım çekti:) bizim adam gibi komşumuz bile yok buralarda .:(

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu