Cursors

« Home | Sorun!! » | Çanakkale Geçilmez » | Annemin Ördüğü Yelek » | Saray Mutfağından Lezzetler:Acılı Kısır » | Cbox!! Cbox!!... » | CivCivli Bardak » | Komşumuzun Tatlısı » | Çikolatalı Fransız Keki » | İkinci Günlüğüm » | Türk Mutfağından Lezzetler » 

Çarşamba, Mart 22, 2006 

Pembe Bilezik ve Bolero



Selam.İki üç gündür birşeyler yazamıyordum çünkü blogger de sorun vardı resim koyamıyordum bir türlü ama sorun düzelmiş resim koyabildim sonunda:)) gördüğünüz gibi annem bana salı günü bolero aldı çok mutluyum boleroma uygun olsun diyede pembe bilezik yaptıma çık koyu ve mor renkleri var çok uyumlu renkler tamda sevdiğim renkler bunlar birde mavi:) bu bileziği yeni aldığım boncuklarımla yaptım bu bileziğin nasıl yapıldığını anlatıp bana resmini yollayan Gelincikler(Gülay Abla) ya çok teşekkür ediyorum ve onu çok ama çok seviyorum:)...

çok cici olmuş takın.. boleronda çok şık iğneside son moda güle güle sağlıkla giy sevgiler

pembeler de çok yakışırmış kardeşime:))

senin gibi çok şekerler.güle güle eskit canım:))

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu