Cursors

« Home | Pembe Küpem » | Bağdat'ın Fethi » | Aşure!! » | Teşekkür Ederim Allah'ım » | İrmik Helvası » | Gün Batımı » | Fotoğraf Makinası » | Sıcak Salep » | Kakaolu Büskivili Pasta » | Öğretmenin Not Defteri1-3 » 

Perşembe, Mart 02, 2006 

Saadet Çağından Öyküler

Selamlar,Bu aralar pek fazla bir şey yazamıorum bunun içinde çook özür dilerim.Yazamamın sebebi koyucak bişi bulamam ve sonunda buldum şu ana kadar okuduğum kitaplardan biri "Saadet Çağından Öyküler" bu kitabı çookk uzun zaman önce okudum 2003 haziranda falan galiba neyse şimdi akşam yemeğine gidicem aceleyle yazıyorum.Şimdi okuduğum bazı bloglarda bir siteden kendi sitesine koyan biri var bu kişinin sitesine gitmek için tıklayınız bence çok kötü birşey yapmışlar kınanıcak bir şey yani ha bu arada öğretmenin not defterini bitirdikten sonra Tolstoy un Bir İzdivacın Romanını okuyacağım:) byebye

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu