Cursors

« Home | Cbox!! Cbox!!... » | CivCivli Bardak » | Komşumuzun Tatlısı » | Çikolatalı Fransız Keki » | İkinci Günlüğüm » | Türk Mutfağından Lezzetler » | Cumartesi Kahvaltısı » | Saadet Çağından Öyküler » | Pembe Küpem » | Bağdat'ın Fethi » 

Çarşamba, Mart 15, 2006 

Saray Mutfağından Lezzetler:Acılı Kısır


Saray Mutfağından Lezzetler'E katıldığım için Acılı Kısır yaptım elimden gelen bu kadar ama tadı çoook güzel bugün yaptım.Herkes bunu biliyor ama olsun ben yine yapayim dedim tarifini herkes biliğiiçinde yazmıyorum:) bildiğimiz kısır işte aaa:) iyi günler bye:)) kendinize iyi bakın....

eminim tadı çok güzel olmuştur;)

eferim kıs saa:))

bayılırım ben.olsa da yesek!!

ellerine sağlım canım.

ben de kısır severim ve senin yaşında birinin böyle şeyler yapması çok güzel, umarım canım sen de beni ziyaret edersin.Sen de bu yetenek varken kanaviçeye başlaman çok faydalı olur senin için...
kendine ii bak..

tekrar merhaba,
mesajını aldım teşekkür ederim.
ama belirtmek istediğim bir nokta var ki o da abartmadığım bu konuda.Kısır yapmayı kastetmemiştim genel olarak söylemiştim çünkü sen yaptığın için sana normal geliyor olabilir ama yaşıtın tanıdığım bir sürü kişi var.Kendi kızkardeşim senden 1-2 yaş büyük ve de sevmiyor bişiyler yapmayı yada arkadaşları da öyle. Tüm bu örnekleri görünce sen normal görünmek yerine anormal kalıyorsun onların yanında.Yaptıkların çok önemli,çok güzel veya hiç görülmemiş şeyler olması gerekmiyor ama senin bunları yapma isteğin ve akletmen çok güzel..umarım anlatabilmişimdir ne düşündüğümü..
Kendine iyi bak

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu