Cursors

« Home | Cumartesi Kahvaltısı » | Saadet Çağından Öyküler » | Pembe Küpem » | Bağdat'ın Fethi » | Aşure!! » | Teşekkür Ederim Allah'ım » | İrmik Helvası » | Gün Batımı » | Fotoğraf Makinası » | Sıcak Salep » 

Pazar, Mart 05, 2006 

Türk Mutfağından Lezzetler

Merhabalar tekrardan:) ben ye#8 yemek etkinliğine katıldım ve ne yemek yapacağımı bilemiyorum:( burda biizm yemek kitabımız var işte ordan bakıcam seçicem sence ne yapsam bilemiyorum 15 Martta yemek hazır olucak inşallah güzel olur ve ben ne yemeği yapıcaksam seçebilir hemen bulabilirim:) iyi pazarlar...

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu