Cursors

« Home | Sobelendim:)) » | Pazar Kahvaltısı » | Arkadaşımın bana yaptığı KOLYE!! » | Güneş Tutulması ve Maceralarım:) » | Güneş Tutulması ve Körlük » | Tel kolye » | Pembe Bilezik ve Bolero » | Sorun!! » | Çanakkale Geçilmez » | Annemin Ördüğü Yelek » 

Pazar, Nisan 09, 2006 

Ekler Pasta


Merhaba Bugün ekler pasta yaptım annemle birlikte:) arada sırada komik şeyler oldu onlara gülmekten gülme krizlerinede girdik:))) bildiğimiz ekler pastalar uzun olur bende şeklini yuvarlak yaptım ve içini doldururken kesmedim hamurunu krema pompasının sivri ucunu batırdım:) şimdi tarifini veriyorum uzun zamandırda tarif yazmamıştım

Hamuru İçin:2 bardak su
1/2 paket margarin
4 yumurta
6 çorba kaşığı un

Krema İçin:
2 yumurta
2 çorba kaşığı un
1/2 su bardağı toz şeker
1/2 lt. süt
biraz margarin(çeyrek paket kadar)
1 paket vanilya

Sos İçin:Yarım paket kare bitter çikolata
2 çorba kaşığı su

Birtencerede suyu kaynatın. içine yağı koyarak eritin. ateşten alın ve unu eleyip, yavaş yavaş ilave ederek karıştırın. biraz pişince yumurtaları tek tek ekleyerek karıştırın. hamuru tepsiye tatlı kaşığıyla tek tek beze halinde dökün. 200C kızgın fırına koyun. hamurlar kabarıp pembeleşince fırını kapatın.Fırın soğuyana kadar kapağını sakın açmayın. krema için; yumurta, un, şeker ve sütü karıştırarak muhallebi yapın. margarin ve vanilyayı ekleyerek iyice çırpın. soğuyunca topları bir kenarından keserek, muhallebiyi içine sürün. sos için; bir kaba su koyun. diğer bir kaba sos malzemelerini koyun. ocağın altını yakın. çikolatalı kabı suyun içine oturtun. benmari usulü eritin. eğer sos ağır gelirse muhallebinin arta kalanını çikolata sosu ile karıştırabilirsiniz. bu sosu topların üzerine döküp, servis yapın.Hadi Kolay gelsin...

Mevlid Kandiliniz Kutlu Olsun...:)

Afiyet Olsun....

rümeysa ne güzel isim.
ne demek?
siteni ordan oraya geçerken gördüm. kapini tiklatayim dedim. epey olmus kurali ama hayirli olsun!
tijen

ellerine sağlık abla:)

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu