Cursors

« Home | 23 Nisan » | Çilekli Rulo Pasta » | Yazıcak bişi bulamıyorum » | Minik Kahvaltı:) ve İlahi Konseri ile Babamla Sult... » | Ekler Pasta » | Sobelendim:)) » | Pazar Kahvaltısı » | Arkadaşımın bana yaptığı KOLYE!! » | Güneş Tutulması ve Maceralarım:) » | Güneş Tutulması ve Körlük » 

Salı, Nisan 25, 2006 

İkiz Kardeşlerin Hac Yolculuğu & Sihirli Kitap

Damla Yayınevinin serisi yani bir çok serisi varda almadım 2 tane aldım:)) Bu kitapları Damla Yayınevinden aldım masal ama içinde ders verici olaylarda var.Sihirli kitapta ilginç olaylar anlatılıyor. Örneğin: Bir bardağın içindeki içecek bitince yeniden dolması gibi:) İkiz Kardeşlerin Hack Yolculuğunda ise bir ikiz kardeşin hacca giderken çektikleri hacca gitmek için aileleri izin vermiyorlar ama bunlar hacca çok gitmek istiyorlar kaçıyorlar:)) masal olsada güzel bence:)) bu arada o acılı şeyi koyamadım Şehnaz ablamdaki flashın internetteki kaynağı kaldırılmış:(

kitap okumayı sakın aksatma;)

aferim kocaman sana:))

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu