Cursors

« Home | Yazıcak bişi bulamıyorum » | Minik Kahvaltı:) ve İlahi Konseri ile Babamla Sult... » | Ekler Pasta » | Sobelendim:)) » | Pazar Kahvaltısı » | Arkadaşımın bana yaptığı KOLYE!! » | Güneş Tutulması ve Maceralarım:) » | Güneş Tutulması ve Körlük » | Tel kolye » | Pembe Bilezik ve Bolero » 

Perşembe, Nisan 20, 2006 

Çilekli Rulo Pasta

Bugün biraz önce ablamla ikimiz Çilekli Rulo Pasta yaptık. Daha tatmadık ama çok güzel olduğu belliiçindede çilekler var yarın komşularımız gelicek annemin arkadaşları hazırlık yapıyorduk benimde arkadaşım Tuğçe gelicek yarın etütümüz yok 3 te tam evde oluruz annemin arkadaşları 2 de veya 1 de gelir heralde:)) neyse uykum geldi şimdi yatıcam haa bu arada pasta kek borek yiyeceğimiz zaman tamamını birden çekeyip koyucam:))

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu