Cursors

« Home | Ekler Pasta » | Sobelendim:)) » | Pazar Kahvaltısı » | Arkadaşımın bana yaptığı KOLYE!! » | Güneş Tutulması ve Maceralarım:) » | Güneş Tutulması ve Körlük » | Tel kolye » | Pembe Bilezik ve Bolero » | Sorun!! » | Çanakkale Geçilmez » 

Cuma, Nisan 14, 2006 

Minik Kahvaltı:) ve İlahi Konseri ile Babamla Sultanahmet gezmesi

Geçen gün kendime bir minik kahvaltı hazırladım:)) koymaya anca vakit buldum neyse babamlada 13 Nisan perşembe günü sultanahmet ve sirkecilerin orda dolaştık çok turist vardı şakır şakır ingilizce konuşuyorlar:))) babamlada birde orda sultanahmet köftecisine girip köfte yedik çok güzel köfteleri yaa ondan sonra fıstık çikolata gibi bişiler aldık eve geldik:)) haa birde vapurda babam beni resim çekti ayasofyanın önündede çekti ondan sonra galata kulesini gösterdi kız kulesini gösterdi sonra çiçeklerin önünde çekti:) fotoğraf öyle işte:) bugün cuma konsere gittik:) biletler 5 YTL idi ama konser dediğimiz öyle bildiğimiz sanatçıların pop şarkıları değil ilahi söyliyen sanatçılar çıktı televizyondaki sanatçılar çıkıp ilahiler söylediler kur'an olarakda söylediler ondan sonra Teşekkür Ederim Allah'ım ilahilerini söyliyen minik dualar grubundaki ilahileri söylediler ama bunları söyliyen çocuklar çıkmadı Ertuğrul Ekşi çıktı söyledi işte ondan sonra eve geldik falanda filan:))) bu arada Mutfakta Zen demişki adının anlamı ne adımın anlamı RÜMEYSANIN ANLAMI: GÖKTEKİ BİR YILDIZIN ADI VE SAHABE DEMEK:))

ben de istiorum ya:D

zaten ekler pastada ad gözüm kalmıştı.ayyy hiç dayanamam :))

merhaba, blogunuzu rastlandi bir yoldan ulastim..günlük paylasimlariniz ve maceralariniz cok hos..
piknik ve okul hikayenize gülmem geldi..
sevgiler
www.blogcu.com/oezlem

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu