Cursors

« Home | Arkadaşımın bana yaptığı KOLYE!! » | Güneş Tutulması ve Maceralarım:) » | Güneş Tutulması ve Körlük » | Tel kolye » | Pembe Bilezik ve Bolero » | Sorun!! » | Çanakkale Geçilmez » | Annemin Ördüğü Yelek » | Saray Mutfağından Lezzetler:Acılı Kısır » | Cbox!! Cbox!!... » 

Pazartesi, Nisan 03, 2006 

Pazar Kahvaltısı



Merhaba biraz geç oldu ama anca vakit bulabildim pazar kahvaltısını koyayim dedim.Artık boyle kahvaltılar hazırlaya hazırlaya obezit olucaz cumartesi pazarları:))) annemde diyor ayyy kilo alıyorum iyice diyor amann annee iki günden bişicik olmaz diyorum:)) bu arada Özge Bozkurt ablamda demişki biraz önce kolyeyi birde üzerinde çeksen hem seni görmüş oluruz demiş:))) valla zaman bulsam fotoğrafımı koyucam ama babam izin vermiyo bide:((( şimdi gelelim pazar kahvaltısınaa:))) valla öyle güzel yaptım harika oldu:)) civcivli bardağımla içiyorum artık:)) o eksik olmaz soframda benim:))

ben de evimde olup annemle kahvaltı sonrası konuşup kikirdeşmek ve dalga geçmek istiorum dünyayla :))

Canım benim ne kadar güzel hazırlamışsın kahvaltı masasını ellerine sağlık.
Bardağında çok ciciymiş.

Sevgilerimle.

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu