Cursors

« Home | Pazar Kahvaltısı » | Arkadaşımın bana yaptığı KOLYE!! » | Güneş Tutulması ve Maceralarım:) » | Güneş Tutulması ve Körlük » | Tel kolye » | Pembe Bilezik ve Bolero » | Sorun!! » | Çanakkale Geçilmez » | Annemin Ördüğü Yelek » | Saray Mutfağından Lezzetler:Acılı Kısır » 

Perşembe, Nisan 06, 2006 

Sobelendim:))

Sevgili Şehnaz abla beni sobelemiş ama ben bilmiyordum biraz önce öğrendim sitesini gezinirken sağolsun:)) sorular biraz zor yaws:)) birde ben yaramaz değilimki:) neyse soruları cevaplandırayım:)

1.Okuduğunda seni en çok etkileyen kitap?
Tabi kii Kur'an'dan Öyküler zaten siteme koydum ve biraz içinden tanıtımda yaptım:)

2.Takip ettiğin dergi?
Eskiden bir Barbie dergilerini alıyordum şimdi almıyorum artık arasıra Köpük dergisini takip ediyorum:)

Günlük gazete?
Ben gazete okumam ama şöyle bir göz atarım Günaydın gazetesine bakarım hangi diziler var diye:))

En yaramaz çocukluk anım?
:)) Çok komik bir anım var ama sadece bir tane pek yaramaz değilimdir ben:)) ben küçükken annem asprinleri saklardı ben hep yutardım çocuk asprinlerini çok tatlı diye bir gün yemek yerken üşüdüm çeket giymeye gidiyorum diyip bahane uydurdum ve hemen asprin aradım annem kütüphanenin üstlerine koymuş ulaşamayacağım yerlere işte bende sandalye aldım tepesine çıktım asprin aradım ve buldum meğer o büyükler için asprinmiş yanlıs hapı yutmusum:(( tabi kucuktum ben ne bileceğim kucukler için büyükler için:))) apar topar beni hastaneye götürdüler hatırlıyorum ama o günü:)) bende boyle baygın bir şekilde yatıyorum:):( hastanede bana midemden hortum sokmuşlar bak burayı hatırlamıyorum neyse:)

Tv yapımcısı olsam yapmak istediğim program
Sihirli Annemde oynamak isterdim hemde çok isterdim ama ben utanırım ya:))

Sobelediklerim; Candan abla, Özge Bozkurt abla, Burcu abla yani Burcyni,gelincikler Gülay abla,evkedisi2'yi sobeliyorumm:))

Sağolan bi tanesi...

Rümeysacım sobemişsin çokkk teşekkür ederim .Ben bu sobeyi yanıtlamıştım.Arzu edersen 1 nisan tarihli posta bakabilirsin.
Takıların çok güzel olmuş yeleğinde anneciğinin ellerine sağlık Ben sanırım bir ara küpe ve kolye yayınlamıştım onlar fikir verebilir.Sevgilerimle.

canım benim çok teşekkür ederim.cevaplıycam demişim ama zaten bu soruları ben cevaplamışım önceden.31 mart tarihli posta bı bakarsan :))

umarım yanıtları beğenirsin..

tekrar teşekkürler bitanecim

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu