Cursors

« Home | Minik Kahvaltı:) ve İlahi Konseri ile Babamla Sult... » | Ekler Pasta » | Sobelendim:)) » | Pazar Kahvaltısı » | Arkadaşımın bana yaptığı KOLYE!! » | Güneş Tutulması ve Maceralarım:) » | Güneş Tutulması ve Körlük » | Tel kolye » | Pembe Bilezik ve Bolero » | Sorun!! » 

Pazartesi, Nisan 17, 2006 

Yazıcak bişi bulamıyorum

Merhabalarr siteme koyucak bişiler bulamıyorum:) onun için çooook uzun zaman oldu yazmayalı yine,:)) neyse 19 Nisan 2006 çarşamba günü okul yokmuş çünkü 6-7-8. inci sınıfların sınavı varmış:) Aliye'yi seyredebileceğim bugün yehuu:) erken yattığım için seyrettitdirmiyor annem ya:(( bıktım ama hep tatil olursa izleyebiliyorum:( amann neyse boşverin zaten birazdan okula gidicem öğle yemeğine geldim:)) bu arada bişiyi çok merak ediyorum Gelincikler(Gülay) abla varya işte onun çok hoş bir süprizi varmış ne acaba neyse hangi gün ise sabredelim sabrın sonu selamettir ama ben çatlıycam:)) hadi size bye:))

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu