Cursors

« Home | Ufaklığın Yaramazlıkları » | Kedimiz Alis Bitoş » | Kolumdan 5 tüp kan aldılar:(( » | BİR Hayalim gerçek oldu..... » | :((( Off Off Hayallerimi Anlatayım » | İkiz Kardeşlerin Hac Yolculuğu & Sihirli Kitap » | 23 Nisan » | Çilekli Rulo Pasta » | Yazıcak bişi bulamıyorum » | Minik Kahvaltı:) ve İlahi Konseri ile Babamla Sult... » 

Pazar, Mayıs 21, 2006 

CAT=KEDİ:))


Gen gün ablamla bir şeyler yapıorduk parşömen kağıtlarıyla kedi bize bir türlü işimizi yaptırttırmadı kedicik parşömen kağıtlarını yırttı:)) ondan sonra bide üstüne kurulup uyudu:)) bende resmini çektim hihi:))ablamda kediden çok korkuyor ablam sandaltede otururken bir bağırdı ödüm koptu elimdeki kalem fırladı nerdeyse noldu dedim ne bağırıyon dedim meğer kedi sırtına çıkmış ablama solee gizli gizli dokunuom kedi geldide ona sürtünüo sanıyo:)) insan kediden korkarmı köpekten korksa bişi demicem en büyük ablam her heyvandan korkuo:Sbu arada beni hayat güzeldir ve biolog eklemişti bende kazım abimi biolog ve hayat guzeldiri linklerime ekledim:) VE 21 mayısda yazmadım 30 mayısta yazdım bu yazıyı blog boyle yapıo iyi günler

"Okuldan gelince yazıcam:))) ve Kazım abimi linklerime eklicem:))))"

@ Rumeysa

Bu yazınızı okumakla beraber yüzümde bir tebessüm peydah oldu :)

***

Yaşam öyle oyunlar ile karşımıza geliyor ki Rümeysa, insanlar sana böylesi iltifatlarda bulunup değer gösterdiklerini ifade ediyorlar.

Daha sona, ne oluyorsa oluyor ve siz istenmeyen bir kimse haline geliveriyorsunuz :o)

Asla tek taraflı bir hüküm değildir bu yaklaşımım; kendime de bir ders çıkartıyorum, ve sizin de bu anlayışı değerlendirmenizi diliyorum.

***

Gün olur dünya görüşlerimiz birbiri ile ters düşer, o gün biz şöyle düşünelim:

insan denilen varlık nefsi istek ve arzularına mağlup olur da Allah rızası için sevmesi gerektiğini unutur.

İşte o vakit muhabbet ettiği çevresindeki insanlardan maadi manevi bir menfaat bekler, işte bu menfaatleri temin edemeyen insan, öfke ile kalp kırıcı davranışlarda bulunur.

***

Bu şuûr çerçevesinde Rümeysa, fikir ve düşüncelerimize saygı duyabilelim; nihayetinde sen Allah'ın senin için hazırlamış olduğu bir kaderi yaşamaktasın ve aynen öyle de, ben Allah'ın benim için hazırlamış olduğu bir kaderi yaşamaktayım.

Sana kalkıp da, sen şöyle yanlış yapıyorsun da böyle yanlış yapıyorsunda diyerek kalp kırıcı, sevgiye küstürücü söylevlerde bulunamam.

Bu parağraf uyarınca, inşalah bizde gördüğünüz yanlışları nefsimize mâledin ve bizi insafsızca yanlışta olmakla suçlayıp yargılamayın.

Bu konu üzerinde hem fikirsek, bloğunuzun linkler bölümünde acizane ismimize de yer vermenizde bir sakınca görmem...

Basit Olamaz ki,
Kâzım Mızrak

Mashallah ne sirin bir kedicik o oyle:))

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu