Cursors

« Home | BİR Hayalim gerçek oldu..... » | :((( Off Off Hayallerimi Anlatayım » | İkiz Kardeşlerin Hac Yolculuğu & Sihirli Kitap » | 23 Nisan » | Çilekli Rulo Pasta » | Yazıcak bişi bulamıyorum » | Minik Kahvaltı:) ve İlahi Konseri ile Babamla Sult... » | Ekler Pasta » | Sobelendim:)) » | Pazar Kahvaltısı » 

Perşembe, Mayıs 11, 2006 

Kolumdan 5 tüp kan aldılar:((

Geçen salı günü kan vermeye gittik kanımı aldılar boyle küçük tüplerde ayy çabucak olsada çekseler şu iğneyi die die bir hal oldum:)) kıpkırmızı kanım varrr maşşallah tütütütüünazar değmez inşallah:)) bazıalrınınki yeşil ablamdan kan alınca kucukken yeşil çıkmış:)) acımadı ama korkuyordum AMAAA benim korkum iğnenin koluma felan girmesi değil acırsa diye korkuodum:)) ama acımadııı sivrisinek ısırığı kadara bişi acısı bir cimcilemekten iyi ama :)) acısı:) ağlamadımdaaa:) haha:)kehkehhihi:)) uzun zamandır da bişi yazamıyorum çok özür dilerim hastaneyle uğraşıyordum bugün etüt yok okuldan sonra hemen hastaneye gidicez:)) yinee bu arada hiç yorum yazmıyosunuz bu yazdıklarım hakkında herkezin düşüncesini öğrenmek isterim.:) bye

...acil şifalar dileriz efendim :-/

kan renginin yeşil çıkması iyiye işrettir, demek ki o kimsenin kanında bol bol demir varmış; hani turp gibi sağlam derler ya, o bakımdan :)

***

özür dilemeyin yazamadığınız için, aman haa böyle bir yanılgıya düşmeyin; üzmeyin kendinizi, burada hiç kimseye derdinizi mecalinizi, sevinçlerinizi paylaşmak ve haber etmek durumunda değilsiniz...

selamlar.

Lütfen Bilginize!

"işrettir" ifadesi, "işarettir" olarak düzeltilmiştir.

geçmiş olsun cnm.kendine dikkat et,tamam mı?

benım de zamanım olmadığı için uzun süredir yazamıodum.üzülme.nasılsa okulların kapanmasına az kaldı:D

öptüm canım

Canım benim,
Çok büyük geçmiş olsun,inşallah sonuçlarında iyi çıkar.
Anneciğininde anneler günü kutlu olsun.
Sevgiler.öptüm.

Akacak kan damarda durmaz derler.Acil ve Hayırlı şifalar dilerim.Hastalanmadan önce sağlığın kıymetini,ölüm gelmeden önce de hayatın kıymetini ve anlamını bilelim.

VAH VAH

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu