Cursors

« Home | İkiz Kardeşlerin Hac Yolculuğu & Sihirli Kitap » | 23 Nisan » | Çilekli Rulo Pasta » | Yazıcak bişi bulamıyorum » | Minik Kahvaltı:) ve İlahi Konseri ile Babamla Sult... » | Ekler Pasta » | Sobelendim:)) » | Pazar Kahvaltısı » | Arkadaşımın bana yaptığı KOLYE!! » | Güneş Tutulması ve Maceralarım:) » 

Salı, Mayıs 02, 2006 

:((( Off Off Hayallerimi Anlatayım

İŞTE HAYALLERİM:) DAHA DOĞRUSU GERÇEK OLMAYAN ZAMANLA OLAN HAYALLERİM


Offf offfff bıktım yaaa şu okullar kapansada memleketime gitsem hemen yaz gelse:)memleketimdeki arkadaşlarımı ve akrabalarımı özledim kışın gittik hemen geçti o günler zaman su gibi akıp geçiyor. Şimdide memleketimde olsaydım keşke orda yaşamak istiyorum. Havuza sadece yazın girebiliyorum oda memlekete gidince burda hiç doğru düzgün yok ayrıca kalın kalın kazaklar giymekten bıktım:))) kısa kollularımı caprilerimi(kaprilerimi) giymek istiyorum:)) şuan en büyük hayalim bunlar memleketimde olmak istiyorum şimdi, aslında Allah istese hemen hayallerim gerçek olur:))) neyse okula gitmem lazım şimdi benim yemek yiyeceğim öğle yemeğine geldim:S hemen bilgisayarın başına oturdum niye çünkü evde 2 bilgisayar var ve birini babam birinide ablam kullanılıyor yani zorlamasam kalkmıcaklar e bende öğlen oturabiliyorum:)) napim canım aaa:))

3 Mayıs Akşamı Olanlar: Yaaa elime memleketime gitmek için fırsat geçti ama okul yüzünden değerlendiremiyorum babam gidicek iş için 4-3 gün kalıcakmış cuma günü gidiyor:( ablamda gidiyor babamla ablam orda kalıcak:( okul yüzünden ben gidemiyorum yaa bu haksızlıkk:(

canım gideceksin elbet..azıcık bı süre kaldı okulların kapanmasına:))

hadi asma suratını:))

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu