Cursors

« Home | Kedimiz Alis Bitoş » | Kolumdan 5 tüp kan aldılar:(( » | BİR Hayalim gerçek oldu..... » | :((( Off Off Hayallerimi Anlatayım » | İkiz Kardeşlerin Hac Yolculuğu & Sihirli Kitap » | 23 Nisan » | Çilekli Rulo Pasta » | Yazıcak bişi bulamıyorum » | Minik Kahvaltı:) ve İlahi Konseri ile Babamla Sult... » | Ekler Pasta » 

Çarşamba, Mayıs 17, 2006 

Ufaklığın Yaramazlıkları

Geçen gün ufaklık çekmeceyi açmış mutfaktaki arkasındaki boşluğa girmezmi:)) öyle çok korktumki çekmecede ordan çıkmıyor çıkanalrdan değil ufaklığı kandırdık çıktı kendisi:)) ondan sonra babam otururken babamın üstüne çıkmış karnını açmış insan gibi yatıo:)) ben görmedim ama ablam görmüş anlatıyordu hehe:)) fotoğrafını çekmek isterdim ondan sonra geçen cumartesi Işıl ablam geldi çok güzel bir gündü o gün keşke her günüm öyle olsa:)) dans edermisinde Ozan ve Sahil Deniz kaldı birtek:)

merhaba, banner resmimizin bazı blogspot üyelerimizde görüntülenmesinde sorun olduğunu tespit ettik, bunun için banner sayfamızdaki kodlarda değişiklikler yaptık.
http://www.blogcu.com/blogekle/152866
bu linkten de banner sayfamıza ulaşabilirsiniz..
iyi çalışmalar dilerim..
sevgi ve saygılarımla..

blogekle - dungeon

kidişin mi var senin:D çok şeker görünüo senin gibi:))

...kızma ablası, o daha bebek :)

Selamlar.

- Benimle Dans Eder Misin'i, asla izlemem!

Bu blogun her şeyini sen mi ayarladın güzel kardeşim? Ne kadar güzel, ellerine sağlık.

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu