Cursors

« Home | Yeni Şablonum » | Olmaz Böle şey off:)) » | :)Harika » | Kedime Blog!!! » | CAT=KEDİ:)) » | Ufaklığın Yaramazlıkları » | Kedimiz Alis Bitoş » | Kolumdan 5 tüp kan aldılar:(( » | BİR Hayalim gerçek oldu..... » | :((( Off Off Hayallerimi Anlatayım » 

Pazartesi, Haziran 26, 2006 

CuMa CuMa CuMa!!!!!!

Cuma Cuma yazmamın sebebi memlekete tatile gitmemiz ama en büyük ablamla sadece ben gidicem annem ortanca ablam ve babam işleri var annemin doktoru babamın işi ablamın zümreleri:S off onalr arkamızdan gelicek ama ben hep beraber gidelim istiyorum öyle sıkıcı oluyor:( yanımızdada kedimizi alıcazz ben bakcem ona oleyy:)) ha bu arada bugün Işıl ablalara gittik onlar yoktu annesi kardeşi felan vardı Işıl abla bizde yattı bugün kedimizin adını karar vedik artık ZUZU DEĞİLLL artık ismiii ZİNNUR :)) ÇOK yakışıo ona zilli dermiş gibi:P buarada yine ben pek bişi yazamamm tatildeyken:)))

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu