Cursors

« Home | CAT=KEDİ:)) » | Ufaklığın Yaramazlıkları » | Kedimiz Alis Bitoş » | Kolumdan 5 tüp kan aldılar:(( » | BİR Hayalim gerçek oldu..... » | :((( Off Off Hayallerimi Anlatayım » | İkiz Kardeşlerin Hac Yolculuğu & Sihirli Kitap » | 23 Nisan » | Çilekli Rulo Pasta » | Yazıcak bişi bulamıyorum » 

Perşembe, Haziran 01, 2006 

Kedime Blog!!!

Diyorum ki!! Kedime bir blog yapsam orda sadece zuzumla alakalı şeyler koysam iyi olur bence:)) ne güzel fotoğrafları bölümü olur bugün ne yaptı ne etti onun bölümü olur yani yazıyla fotoğraf koymıycam ay ne güzel olurrr bence harika fikir yapıcam ama ne zaman, misafirler geldi bugün yatılı memleketten bir müsait olduğum zaman heralde yapıcam muhakkak yapcamm:)) bye

yap bencede fıstıkım da şu pisimizin adını bi bulamadık yaws:) bu arada ZuZu benimmmm aaa:):) ama rümeysa resimlerini çalmasınlar pisimizinnnn:( nazar değerr ona:'( şookkk üsülürüm ben sonraaa..

yap fıstıkım süper olur:):) ama ZzuZZu benimmmm:) benden başka zuzu yokkii:) bi isim bulamadık yaws:( buarada resimlerini koyma nazar değer pisimize şoookkk üsülürüm bennn:'(

yap fıstıkım süper olur:):) ama ZzuZZu benimmmm:) benden başka zuzu yokkii:) bi isim bulamadık yaws:( buarada resimlerini koyma nazar değer pisimize şoookkk üsülürüm bennn:'(

ya herkesler bişiler yapıyoda yaklaşık 1 senedir bilgisayar var ben bi tane blog açmayı beceremedim yardımcı olursan sevinirim sizin sitenizi sık sık ziyaret ediyorum bağlantı kurabilirim sonradan şimdiden teşekkür

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu