Cursors

« Home | :)Harika » | Kedime Blog!!! » | CAT=KEDİ:)) » | Ufaklığın Yaramazlıkları » | Kedimiz Alis Bitoş » | Kolumdan 5 tüp kan aldılar:(( » | BİR Hayalim gerçek oldu..... » | :((( Off Off Hayallerimi Anlatayım » | İkiz Kardeşlerin Hac Yolculuğu & Sihirli Kitap » | 23 Nisan » 

Çarşamba, Haziran 14, 2006 

Olmaz Böle şey off:))


Ben kaç gündür okula gitmiyorum bişey yapmıyoruz canım sıkılıyordu okulda bugün okula gideyim gözüküp geleyim dedim meğersem pikniğe gidiyorlarmış herkezin üstü serbest kıyafet ay şok oldum:))) Pikniğe gidildiğinide ben bilmiyoumda okula gitmediğim için ama neyseki önemli değil:)) mecburen eve geri döndüm ha bu arada ben Takı Tasarımcılığı çok sevmeye başladım yapıyorum yani kendime yer belledim evde yani:)) tripoddan sitem var adına eylül koydum yaşımıda büyük gosterdim azıcık küçük gösterirsem beyenmez takıları diye insanlar ama beğenen çok:)) yani baska siteden almış falan zannetmeyin takılarımı ben yaptım:))) sanarsanız üzülürüm BU ARADA bugün akşam halamlar memleketten bize gelecekler yarın sabah burda olurlar kuzenim halam ve kuzenimin kızı şeker şey biz odamızda otururuz kesin hep oyun oynarız:S ve eniştem diğerki kuzenimin mezuniyet törenine gelecekler:)) bu arada gördüğünüz resimdeki Elmalı Kurabiye annem yaptı...

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu