Cursors

« Home | CuMa CuMa CuMa!!!!!! » | Yeni Şablonum » | Olmaz Böle şey off:)) » | :)Harika » | Kedime Blog!!! » | CAT=KEDİ:)) » | Ufaklığın Yaramazlıkları » | Kedimiz Alis Bitoş » | Kolumdan 5 tüp kan aldılar:(( » | BİR Hayalim gerçek oldu..... » 

Perşembe, Haziran 29, 2006 

Yaramaz Kedi&Tatil

Ahhh bu kedi ahh neler yapmış neler biliyormusunuzz:) anlatayım dur şimdi
Yandaki komşumuz bizden öğlen kabartma tozu istedi bende kedi kaçmasın diye aradan konusuyodum kapının biraz kapıyı açtım konusurken ondan sonra kabartma tozu almaya gittim kapayı kapatıp kedide kapının onundeydi o sıra ondan sonra kapıyı açtım bu seefer kapıyı biraz çok daha açtım meğer biz konusurken kabartma tozu yok diodum o sırada bunların evlerine girmiş ama komsumuz ve ben hiçç farkına varmamış bile ondan sonra ben bilgisayara yeniden oturdum Allah Allah acaba bu kedi nerde dedim hiç ortalıklarda gözükmüyor bende evin her yanını arıyorum arıyorum arıoyrum yokkk ondan sonra ben ağlamaya başladım alışmıştık biz kedimize işte annemde hadi seni doktora gotureyim dedi yine tahlil vercektim ama kan tahlili değil idrar tahlili:))) sonra kapıya çıkınca evin kapısını kapatırken bizim kedinin sesi geliyor miyavv miyavvv diye bende hemen merdivenle aşağı indim sanki aşağıdan geliyor gibi ama yoktu meğer bizim komsunun kapısının arkasından geliyor kedi oraya girmiş ay ben sinir oluyorum deli oluyorum kapıyı çalıyoruz çalıyoruz evde komsu yok kabartma tozu almaya gitti heralde dedik sonra işte doktora gittik anneme çabuk yürü yaa diyorum bizim eve doktor yani hastahane yakın hızlı hızlı oraya gittik hemen işimizi gorduk geldik eve gelirken ben kosturuyorum annemde yürüyemiyo sen git ben arkandan geliyorum diyo sonra eve gelince kediyi kapının önünde bulduk dışarı çıkarmış komsu ama apartamanın içinde evimizin kapısının orda paspasın üstünde oturuyor:)) aldım hemen sevdim ohh dedim:)))
yaramaz kedi işte:)))

Tatile çıkıyorum cuma günü
Tatile çıkıyoruz biliyorsunuz blogumla pek fazla ilgilenemeyeceğim orda bilgisayar yok artık internet cafeye geldiğim zamanlar yazacağım arkadaşlar:)) kedimizde bizle gelio evde yanlız kalamayacağı için:)) annemin işivar babamın da işi var ortancı ablamında işi var en büyük ablam ve ben gidicez arkammızdan onalr gelicek arabayla gidiyoruz memleketten tanıdıklarımızın işi vardı işte onlarla gidiceğiz :):))) HEPİNİZE İYİ TATİLLER SİZİ SEVİYORUM BLOG ALEMİ

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu