Cursors

« Home | Olmaz Böle şey off:)) » | :)Harika » | Kedime Blog!!! » | CAT=KEDİ:)) » | Ufaklığın Yaramazlıkları » | Kedimiz Alis Bitoş » | Kolumdan 5 tüp kan aldılar:(( » | BİR Hayalim gerçek oldu..... » | :((( Off Off Hayallerimi Anlatayım » | İkiz Kardeşlerin Hac Yolculuğu & Sihirli Kitap » 

Pazar, Haziran 18, 2006 

Yeni Şablonum


Merhaba arkadaşlar çok öncesinden çekilmiş fotoğraf bu aşılarını bir gün tamamlayacağız Devlet parası ödeyecekmiş bedavaya aşılarını yaptırıcaz ama yazık değilmi güzel kollarına sivri uçlu iğne giricek:(( şekerimin yaa biliyormusunuz ben doğmadan öncede kedimiz varmış biri çatalkara biride siyami şinasi şinasi ben buyukken oldu çatalkarayıda kucukken hatırlıyorum ama siyamiyi hatırlamıyorum tarladaki babaannemin kediler var ama onlarda tarlada yaşıyor memlekette çaydan bulmuştuk şinasiyi kaybolmuştu siyaminin ölmesisinin sebebi ortancı öğretmen olan ablamın kucukken sevmesi onu sıkmasıymış bağırsakları birbirlerine dolanmıs ölmus:(( yazık yaa:( en buyuk ablamda diyoki kedi katili:D:D hehe neyse yeni şablonum nasıll site içi aramasıda var hemdee çok güzel değilmi:)) çiçekli çiçekli sonbahardada şablonumu değiştiricem mevsime gore:)) bu şablonu bir yerden buldum googlenin templates lerinden arattırdım başka bir sitede var bu şablon ordan aldım sanmayın yani:)

güle güle kullan :)

kedi gibi yan gelip yatmak istiyor bu can bazen:(

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu