Cursors

« Home | Yaramaz Kedi&Tatil » | CuMa CuMa CuMa!!!!!! » | Yeni Şablonum » | Olmaz Böle şey off:)) » | :)Harika » | Kedime Blog!!! » | CAT=KEDİ:)) » | Ufaklığın Yaramazlıkları » | Kedimiz Alis Bitoş » | Kolumdan 5 tüp kan aldılar:(( » 

Pazartesi, Temmuz 10, 2006 

Yazı yazmadıgım için ozur

Özür dilerim arkadaşlar yazı yazamadım bu aralar yazıcak bişi yok napiyim:):) dun arkadaşlarımla dışarda oynadım:)) yengemler geldi bide sinir çocugu var erkek çok gıcık yaa hiç sevmiyorum onu sabrettim yani neyse ben yazsamda bu arada SİZ YORUM YAZMIYORSUNUZ Kİ YORUMSUZ BIRAKIYORSUNUZ BEN ÜZLÜYORUM AMAAAAA okuyosunuz yorum yazmadan kapatıosunuz.D

ne zamandır bakamıodum..canım benim ya.çok şeker olmuş sayfan..:))

yazmaya devam et olur mu:))

Çocuklar hiç gıcık olmaz ki ama.
Çocuklar çok şekerdir.Gıcık alma tamam mı...Sevgiler...

ohoooo
sen şimdi bu yorum işlerine takılırsan fena olur:)
okusunlar oda yeter yav.
kimbilir ne sinir yorum yazacaklar seninde canını sıkacaklar:))
hadi benim gibi güzel bişey yazılsa amenna ama nerde:))
şaka bi tarafa sayfanın dizaynı çok güzel ya.kıskanmadım desem yalan olur.
şu çiçek desenleri çok tatlı ya.
nasıl yaptın be ya:))

bu arada yaramaz çocuklara bende dayanamam.sinirlerim on karış fırlar:)

tamam tamam haklısın yazıcam bende artık yorum.Sen yaz ama.Yazmaya devam et. ;)

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu