Cursors

« Home | Yazı yazmadıgım için ozur » | Yaramaz Kedi&Tatil » | CuMa CuMa CuMa!!!!!! » | Yeni Şablonum » | Olmaz Böle şey off:)) » | :)Harika » | Kedime Blog!!! » | CAT=KEDİ:)) » | Ufaklığın Yaramazlıkları » | Kedimiz Alis Bitoş » 

Çarşamba, Ağustos 23, 2006 

Düşünüyorummm Kapatsam mı? Kapatmasam mıı??

Düşünüyorum arkadaşlar neyi düşünüyorum blogumu kapatmayı sence kapatayımmı kapatmayayımmı?? yorum yazmıosunuz canım sıkıldı yahu:)) ama yorum yazmadıgınız oturu değil ne bilim koyacak bişi bulamıyorum sadece bir takı sitesi açtım burayı kapatıp takı siteme yazacağım artık ama daha bu gunlugumu kapatsam mı kapatmasammı bilemiyorum bu sefer yorum yazın bilmek istiyorum:(((

bloğunu sarmısaklasaktamı saklasak,sarmısaklamasaktamı saklasak:))

kapatma ya ne olacak.üzerinde taşımıyon ya.bilgisayar ve net alemi düşünsün düşünecekse:)

ama arada yaz tabi sende.yazmazsan güncellemezsen kimsecikler gelmezki.demi ama:)
şeker gibi sayfan var daha ne istersin ki:)

tamam şimdi kader anına geliyoruz.
kararı açıklıyorum.
KAPATMA

Geç buldum erken kaybetmiim :)bir blogun yorum sayfasında gördüm isminizi tıkladım karar aşamasında gördüm sizi. Kapatmayın bencede en azından ben geçmiş yazılarınızı okuyana kadar :P

canim benim ...bence kapatma..benim de senin yasinda bi erkek kardesim var..aferin sana..ne güzel yapmissin..abla nasihati dinle sen tamam mi :)

çok güsel blogun var gerçekten

kapatma sen abi sözü dinle

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu