Cursors

« Home | MERHABA VE GRAFİK TASARIM KURSU » | iletişim » | Düşünüyorummm Kapatsam mı? Kapatmasam mıı?? » | Yazı yazmadıgım için ozur » | Yaramaz Kedi&Tatil » | CuMa CuMa CuMa!!!!!! » | Yeni Şablonum » | Olmaz Böle şey off:)) » | :)Harika » | Kedime Blog!!! » 

Cuma, Ekim 06, 2006 

Şeker Paticik&

Size bir şey söyliyeceğim vea açıklıyayım diyeyim http://sekerpaticik.blogspot.com adlı site benim ordaki takılar benim kendi yaşımı soylemedim herkes beni büyük sanıyor yasımı yazmadığımdan dolayı ama şeker paticik benim takılarımı koyuyorum oraya ama artık vazgeçtim oraya koymaktan bu bloguma koyacağım ya:S neyse bye

benim yerime de uğrasmıssın güselim..sorunlarım var-dı..şimdi iyiyim..yazmana sevindim cnm..hoşgelmişsin:))

rümeysacık desem kızarsın gibime geliyor, o zaman demiyeyim..

meraba rümeysa,blogunu şimdi gördüm, çok beğendim, yazılarına devam et olurmu..seni takip edicem:)

Yorum Gönder

About me

  • I'm Rümeysa
  • From İstanbul, Turkey
  • 12 yaşındayım.6.sınıfa gidiyorum.Bende sanal bir günlük tutmak istedim burda.Hepinizi yorumlarınızla birlikte bu yolculuğuma bekliyorum....
Profilim

Son Yorumlar

    Rümeysa'nın Günlüğü © 2004-2006, Sitedeki tarif ve fotoğraflar vs... izinsiz yayınlanamaz!
    View My Stats BlogBul.Com! Ücretsiz Türkçe Blog Sayaç Blog Toplist
    Spam Yok!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Cbox Chat Kutusu